همشهری آنلاین: جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست مقابل حریف آلمانی خود در دیدار رده‌بندی، به عنوان پنجم بسنده کرد.

J.Mahjoob

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، جواد محجوب که در آخرین روز از پيكارهای گراند اسلم ابوظبی با سه پیروزی و یک شکست به دیدار رده‌بندی وزن ۱۰۰- کیلوگرم راه پیدا کرده بود، در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف «كارل ريچهارد»، نفر چهارم رنكينگ جهاني و نایب قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از آلمان رفت و در حالی كه با امتياز از حريف پيش بود، روی اجرای فن حريف غافلگير شد و بازنده تاتامی را ترك كرده و پنجم شد.

محجوب در دور نخست این مسابقات استراحت داشت، سپس «مارتین پک» سوئدی با رنکنیگ ششم دنیا، «ایوان رمارنکو» جودوکار مقدونیه‌ای تیم ملی امارات و «الخان ممدوف» قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان از آذربایجان را با ضربه فنی شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مقابل «لوکاس کارپلاک» نفر دوم رنکنیگ جهانی و قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان از جمهوری چک نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی رسيد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور جودوکاران ۸۸ کشور روز جمعه (8 آبان) در ابوظبی آغاز شد که در روز نخست آقایی، بریمانلو، بنا و ملایی موفق به کسب مدال نشدند.

کد خبر 312351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha